zondag 15 februari 2015 - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Trudie en Ronald - WaarBenJij.nu zondag 15 februari 2015 - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Trudie en Ronald - WaarBenJij.nu

zondag 15 februari 2015

Door: Trudie

Blijf op de hoogte en volg Trudie en Ronald

17 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Durban

Wake up call om 06.00 uur en vertrek om 07.30 uur. De bus doet het niet dus wachten op een monteur. De accu bleek leeg en moest opgeladen worden. Van de nood een deugd gemaakt, we zaten heerlijk relaxed met een koffie erbij en maar rustig afwachten. Ruim 1,5 uur later vertrokken en weer helemaal terug over de onverharde weg. Weer een mooie rit. Een snelle koffie stop en in Port Alfred een leuk klein havenstadje de lunch. Ook dit keer heeft Joop weer finger food besteld, erg lekker. We rijden nu langs de kust en zijn op weg naar Port Elizabeth. Daar aangekomen een heel leuk strandhotel. We hebben daar een prachtige kamer en frissen ons op en lopen dan naar de Broad walk, erg leuk
centrum. Het lijkt wel Euro Disney, zo leuk. We wandelen
gezellig met Anita en Cor en eten bij een Italiaan met lekker
veel extra knoflook. We wandelen op ons gemak weer terug
en dat kan hier prima. Nog een afzakkertje in de bar waar
het echt niet gezellig is, maar met z'n viertjes hebben we
toch wel lol. Dan lekker slapen en morgen verder naar
Knysna.