Drakensbergen, woensdag 11 februari 2015 - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Trudie en Ronald - WaarBenJij.nu Drakensbergen, woensdag 11 februari 2015 - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Trudie en Ronald - WaarBenJij.nu

Drakensbergen, woensdag 11 februari 2015

Door: Trudie

Blijf op de hoogte en volg Trudie en Ronald

17 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Durban

Hiep hiep hoera Ronald 60 jaar. Wakker worden op je verjaardag in Durban zuid Afrika.
felicitaties bij het ontbijt en nog even met de voetjes in de zee en op het strand. We vertrekken en zingen in de bus voor Ronald. We bezoeken de Indische markt en een Botanische tuin. Dan snel weer Durban uit. Je voelt je daar niet op het gemak. Een erg criminele stad en gisteravond teruglopend van de pizzeria op de boulevard werken we ook "lastig" gevallen. Een lanve reisdag voor de boeg met aan het einde van de middag aankomst in Drakensbergen lodge aan het einde van een bergweg. We zitten dan ook aardig hoog. Bij aankomst moeten wij naar een ander deel van de lodge en stappen in een prachtige mooie grote kamer met als verrassing een mooie chocolade taart voor Ronald van de kinderen en kleinkinderen. Wat een schitterende verrassing!, wat lief. Gelukkig past hij in de koelkast en gaan we hem morgen eten. Het is nu te laat en zo hebben
we diner. Wat lief dat de kinderen dit georganiseerd hebben.
Morgen naar de Sani Pas.